vineri, 25 ianuarie 2013

Legume cu pulpa

Salutare dragilor,

A trecut ceva vreme de când n-am mai scris aici, uneori din viteza cu care timpul trece pe langă noi, alteori din pricina evenimentelor petrecute tot langa noi.

Au trecut sărbătorile, calde pe de-o parte, dar și întinate cu gândul la persoane dragi care ne lipsesc. 

Odată cu sărbătorile, ne gândim la Ghiță - sacrificiul devenit obicei de Crăciun. Și cum Ghiță al meu a fost destul a mai rămas. Așa că zilele trecute am scos pulpă și am pregătit-o pentru un deliciu gastronomic.


Timp necesar: 1h 30min
Dificultate: medie


  • 1 kg pulpă porc
  • 2 dovlecei
  • 3-4 morcovi
  • 2 ardei grași roșii
  • 1 ardei gras verde


Pulpa de porc se spală și o vom tăia cubulețe potrivite. Pregătim și dovleceii pe care cu greu i-am găsit pe placul meu. 

Ii vom taia rondele de aprox 1cm grosime, morcovii vor primi același tratament după ce anterior i-am spălat și curățat temeinic.

Ardeiul se taie tot cubulețe, bucățele ceva mai mari.

Și se pare că aproape terminăm treaba :)) ? Vedeți cât de simplu e ?

Punem toate legumele într-o crăticioară împreună cu pulpa și asezonam cu sare, piper, cimbru și busuioc. Le amestecăm bine ca totul sa prindă aroma condimentelor apoi adăugăm apă cat aproape să le cuprindă si 1-2 linguri de untdelemn.





Dăm totul la cuptor pentru aproximativ 1h și pregătim masa pentru invitați. Oho, da, pentru invitați pentru ca îi veți surprinde plăcut pe prieteni cu acest fel !

Se poate servi rece sau cald și pentru a fi un fel mai consistent se pot adauga cartofi !

Poftă bună !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu