luni, 30 aprilie 2012

First

Ok....


Treaba asta cu blogul asteapta de mult timp sa inceapa. Cu blogul referitor la preparate culinare, ca de blog ma tin de ceva vreme cu al facultatii.


In sfarsit voi posta de placere si o voi face ori de cate ori ceea ce pregatesc in bucataria mea sau a prietenilor imi aduce bucuria si fericirea momentului si imi pune un mare zambet pe fata care, sper, ca am sa vi-l transmit si voua. Totodata sa va incit la a pregati ceea ce voua va aduce aduce bucuria, ce va aduce aminte de copilarie, de clatitele bunicii, sarmalutele mamei, sosurile tatalui ori alte amintiri gastronomice aveti voi.


Asadar, nu voi mai umple facebook-ul cu diferite preparate. Ma voi exprima liber, aici, iar cei ce cauta placerea si farmecul pe care ti-l da timpul petrecut in bucatarie ma vor gasi aici...la Hanu' meu virtual :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu